Danas i ženski satovi u modnom svijetu na cijeni
Iako su u urarskoj industriji dugi niz godina dominirali muški satovi, a ženski satovi uopće nisu bili u fokusu – sada, zahvaljujući društvenim medijima, žene vode razgovore o satovima koji nisu toliko nišni ili štreberski ili dolaze s predisponiranim znanjem.
Brzi pogled na ženski odjeljak s komentarima u It Girl modernom časopisu za urbane gradske djevojke potvrđuje određene trendove kad su ženski satovi u pitanju – većina od njih se okreće tržištu starinskih satova kako bi potaknuli svoju želju za satovima.
Iako su se ručni satovi prvenstveno oslanjali na žensku klijentelu kada su prvi put izumljeni, budući da su muškarci koristili džepne satove za određivanje vremena, polagano, postojano opadanje stilova satova koji su na prvom mjestu za žene, reklame i marketinške taktike gotovo su eliminirale žene iz svijeta satova i ženski satovi su izašli iz fokusa. Naravno, ženske mušterije i kolekcionari još uvijek postoje, ali ih u velikoj mjeri nadmašuju okorjeli muški fanatici koji provode vrijeme raspravljajući na forumima Reddita o tome koji su mehanički aspekti sata bolji.
Iskreno, prosječnoj osobi to i nije baš zanimljivo. Većina onih koji prvi put kupuju sat ne pridaju toliko važnosti automatskom u odnosu na mehanički mehanizam ili od kojeg je plemenitog metala krunica izrađena. Kad sam kupovao svoj prvi sat, sve do čega sam brinuo je da mi pokazuje vrijeme (čak i ako stalno kasnim) i da dobro izgleda. Ne radi se o tome da su ljudi kojima je stalo samo do estetike iza sata, osobito luksuzne kupnje, površni. U stvarnosti, to je zato što se ženski satovi nisu toliko reklamirali ženama kao što su muškarcima tijekom posljednjih 80 godina. U ovom slučaju, patrijarhat je napravio svoje.
Mislim da robne marke konačno počinju shvaćati potrebu za reklamiranjem prema ženama i da se ženski satovi opet vrate u fokus.
Comments are closed.